Translate

lørdag 25. januar 2014

Et annerledes konfirmasjonskort.

Jeg var på treff forrige helg og ville bruke litt tid på å øve på fargelegging med DistressMarkers igjen.I julerushet ble det fargelagt tilnermet ingenting,så det var nesten som å starte på nytt igjen.
Stempel fra Kenny K,Whimsy Stamps,Devilish Donna.
Bestemte meg fort for at jeg ikke ville ha ordinære farger på dette stempeltrykket.Synes hun oser orginalitet,så da var det opp til meg å få det fram.Hun er son sagt fargelagt med DistressMarkers.Har også brukt Inka Gold(Silver) på smykke og spenner på sko.Tegnet opp igjen øyne og bryn med sprittusj og la et lag med CraclePaint over støvlettene for å få litt effekt.Mulig jeg skulle brukt noe annet,så tips meg gjerne ;)
Forside
Her har jeg brukt sort bazill som base.Har brukt lys rosa bazill i front og inni ved tekst.Diesene til rammen er Lifestyle Nesting Dies-Frame 14 fra Scrapomania som du finner her.Jeg var sikker på at mine ovaler kom fra Spellbinders,men etter milde protester på treff så aner jeg ikke hvor de er fra.Poenget er vel at ovaler finnes i mange utformelser og de jeg har brukt her er ikke så smale.Stjernedies er fra Joanna Sheen og den finner du her.Den ble malt med InkaGold(Silver).Perlene er en gave.
Pengelomme."Til Konfirmanten"-ukjent produsent."Livet vårt er ikke alltid perfekt..."-Scrapomania

Skrivefelt.

Har ikke pyntet noe vesentlig da jeg syntes mønsterarket var nok i seg selv.
Man klarer akkurat å lese ordet "fabulous" på baksiden.
Et litt røffere type konfirmasjonskort.Synes det var såpass morsomt å fargelegge den frøkna at jeg holder på med en utgave til...Hva det blir til vet jeg ikke enda.

Deltar med dette kortet i LindaSS sin utfordring på FB hvor en skal bruke Scrapomanias egne stempler.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar