Translate

torsdag 16. januar 2014

Fersk i bloggverden...fortsatt ;)

Fersk i "faget"...Ja,det er jeg på mange måter,så hold ut med mine krumspring på bloggen.Dette er rart og fremmed,men skal gjøre et forsøk.
Har ikke holdt på med scrapping så lenge,ca 2år men kun siste året jeg har gått inn for hobbyen.Fra barndommen har jeg tatt med meg interessen for tegning,form og farge så dette er absolutt noe jeg trives med!Interessen for å prøvemer og lære mer blir bare større og større.Og la oss få det sagt med en gang:Scrappeverden e uendelig!Aldri utlært og hele tiden nye ting på markedet.Spennende!
Dette er en liten kurv jeg fant mal på her: Må prøve ting jeg ramler over i blogger og ellers på nett.Denne var veldig enkel å montere,men den gjør mye av seg synes jeg.Papir fra BoBunny,The Avenues Collection.Har også brukt skruebrads til montering av hanker.Hjemmelagde blomster av to lag kaffefilter og puncher(fire tynne lag pr blomst).Vann og noen dråper re-inks fra Distress ble sprayet på for å gi litt farge.Under tørking med heat tool valgte jeg å krølle dem litt sammen for å få litt bevegelse i blomsten.Monter de fire lagene sammen og fest der du ønsker ;)
See ya!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar