Translate

onsdag 22. januar 2014

Når en først får en idè...

så må jeg bare få det ned på papiret!Sånn fungerer det i hvertfall for meg ;)Koste meg med dette kortet på scrappetreff i helgen.
Fikk tak i disse søte stemplene på bruktmarkedet.Jeg vet ikke produsent eller om de er i samme serie.Jeg valgte å male dem med DistressMarkers.Vingene har fått et lag med CraclePaint for å gi effekt.Vannliljen er lett skyggelagt og har fått et lag med ModPodge extra extra glitter.
Her har jeg brukt papp til hele kortbasen.Et lag med MoldingPaste over hele fronten og varme for å øke effekten.Malte med to grønnfarger over hele fronten foruten der jeg anså det skulle være "vann".Et stykke osteklut ble farget i blått og limt lett på med limpistol.Et solid lag med ModPodge limte ostekluten til basen.TimHoltz har en dies med fugl på en gren.Her klippet jeg vekk fuglen og limte på små plastikkblomster.Perle i midten.Her er en rekke blad/gress dies brukt.Har ikke oversikt over hvor de kommer fra,men i realiteten kan det meste brukes som har med blad/gress å gjøre;)Soppene er opprinnelig kjøpt på Nille og her har jeg delt en i to og limt på.Svertet kantene.

Detaljer
Detaljer



Inni
Inni kortet har jeg kuttet til paneler,brukt bazill,blonde rundt sirkelkanten sammen med perlesnor.Har brukt en liten blomsterdies fra Spellbinders som dekor samt halvperler.Svertet kanter ytterst.Frantage embossing.
Baksiden
Dette var et skikkelig "koseprosjekt".Du vil nok se flere varianter med uthulet front fra min side.Gir en artig effekt som jeg virkelig liker.Happy Scrapping!

Deltar med dette kortet i Januarutfordring (blomster) hos KreativeVerden og
i LindaSS sin konkurranse på FB hvor en skal bruke Scrapomanias egne stempel.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar