Translate

søndag 1. februar 2015

Easel-card

Jeg har nylig oppdaget stempler fra Sweet Pea og har falt pladask...I mine øyne er disse råflotte og nydelige.Så valget av motiv var ikke vanskelig da jeg skulle lage et kort til en venninne.


Motivet er altså fra Sweet Pea og fargelagt med Copics.Jeg har ikke skrevet ned fargekomboene jeg har brukt her,men ska prøve å få gjort det neste gang jeg fargelegger.

Rammen på kortet og de to lagene er laget med dies fra Lifestyle Nesting Dies.Doilien bak motivet mener jeg er fra Cherry Lynn.Sommerfuglene er dies fra Spellbinders.Hjertetag fra Magnolia.I blomstene er det swirl fra Joanna Sheen og bladdies fra Memory Box.Charm fra Korthobby.Blomstene er fra Wild Orcid Crafts.Perlebånd kjøpt privat.Bånd,"øyne" til sommerfuglene og perler er fra Ebay.
Rammen rundt teksten er i chipboard.Den ble sprayet med litt hjemmelaget mist i lilla.Tekststempelet er ukjent produsent.Har embosset det med mørk lilla embossingpulver fra Zing.Ble utrolig blankt og flott,så må nok sjekke ut flere farger herfra.


Litt Fran Tage embossingpulver og tekst fra Kort&Godt.




Kos deg denne søndagen ;)

Happy Scrapping!

Klem fra meg

Deltar i disse utfordringene:

CopicMarkerNorge: utfordring-63.
Scandinavia Paper Fun: utfordring-for-februar.
StampARTic: januar-challence-brug-blomster.
Card and Scrap : udefordring-90-brug-blomster-use-flowers.





6 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Nydelig kort Belinda :) Herlig bruk av blomster.
    Takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring!
    Klem Siri DT

    SvarSlett
  3. Flott kort og fargelegging! Herlig bakgrunn du har laget på motivet! Takk for at du deltar hos Copic Marker Norge! Klem, Elizabeth

    SvarSlett
  4. Kjempefint kort og fargelegging :-)
    Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Storyteller og lykke til!

    SvarSlett
  5. Hei
    Dette var et flott kort med mange fine detaljer. Stemplene var Sweet Pea er bare nydelig.
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos StampARTic.
    Gunn***

    SvarSlett
  6. Flott fort med nydelig motiv som du har fargelagt så fint:)
    Takk for at du deltar i Scandinavia Paper Fun:)
    Klem fra DT Henriette

    SvarSlett