Translate

søndag 19. juli 2015

Vindmølle-eske.

I dag blogger jeg for Papirlosjen.En stund siden sist,men er tilbake nå.Har puslet litt med et prosjekt den siste tiden.Synes ting går litt saktere nå om sommeren.Har du det sånn?

Papirlosjen har en utfordring gående som heter "alt er lov".Du finner den her.Jeg har laget en vindmølle for å inspirere litt.Taket kan løftes av og en gave kan legges oppi huset.






Har ikke mal på oppsettet.Dette var bare lek.Skulle teste ut litt stensil og se om det ble noe tilslutt.Selve vindmøllehuset er laget av brun bazill,stensil og gesso.Sprayet etterpå med hjemmelaget mist og gikk over med vintage photo(blekk) til slutt.
Taket er laget av papirrester i bruntoner hvor jeg punchet kanten og la lagvis.Møllen er festet på en liten boks ved hjelp av en splittbinders.Armene er laget av dies fra Spellbinders og resteark.
Vinduene er dies fra MemoryBox.Limte en tynn blonde bak.
Blomsterkassene er festet med 3Dputer.Blomstene er dies som jeg kjøpte via ebay.Knøttsmå dies.Måtte bruke quillingtool for å klare å snurre de sammen.Ble søte synes jeg ;)
Døren er satt sammen av to utstansede vinduer.En liten eske ble limt foran døren og gjerde limt på.(dies fra Magnolia)
Motivet er fra Magnolia og fargelagt med Copics.

Håper du liker vindmøllen min ;)

Klem fra meg!

Deltar i disse utfordringene:
Card Mania Challenges: -anything-goes.
Card and Scrap : utfordring-nr-100.
ScandinaviaPaperFun: utfordring-6-2015.
Hjerteboden: utfordring.
Papirplaneten: -utfordring.





5 kommentarer:

  1. Oiii, et flot projekt! Der må lægge mange arbejdstimer bag.

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring hos Card and Scrap.

    Jytte, DT

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Ble nok litt flere timer enn jeg hadde tenkt da det i utgangspunktet bare skulle leke med stensil og mist ;)

      Slett
  2. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  3. Knalltøff vindmølle!
    Digger den!
    Tusen takk for at du deltar på 'sommerutfordringen' inne hos Scandinavia Paper Fun.
    Smil fra Ane Lene

    SvarSlett
  4. Så morsom idé og fantastisk gjennomført :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
    Klem fra Jeanett.

    SvarSlett