Translate

tirsdag 6. oktober 2015

Rosa i oktober.

I dag blogger jeg for Papirlosjen.Det er en ny utfordring på gang og denne måneden er det på sin plass å ha ROSA som tema.Vi ønsker å sette fokus på Rosa Sløyfe aksjonen som er denne måneden.Du står fritt til hvordan du tolker utfordringen så lenge vi ser at det svarer til oppgaven.Du finner utfordringen vår her.


Bidraget mitt er rammet inn i en bilderamme fra Ikea.Motivet er fra SLSLines og heter fairy with butterfly wings.Opprinnelig sitter feen på en puff,men den valgte jeg å klippe bort slik at hun kunne sitte på bokstavene.


Motivet er fargelagt med Copics.Mye glitter her.Har brukt Modge Podge Extra Glitter på vingene,i øynene,på perlene og på blomsten.


Den søte bamsen er et lite funn fra Europris jeg gjorde for noen år siden.Puten og dynen er laget av osteklut som jegbrettet flere gangerog en rest av blonde."Perlene" i hjørnet er splittbinderser som jeg har kuttet til.


Blomster fra Wild Orcid Crafts.


Mønsterarket er fra Maja Design.


Teksten er kuttet ut i mosegummi.Husker ikke navnene på alfabetene som er brukt.For å få ø har jeg brukt perler på snor i rosafarge.


Dette ble en kreasjon til min lille niese som kom til verden i sommer <3
Håper du likte det og finnerlitt inspirasjon til å prøve deg på utfordringen vår.

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar