Translate

mandag 12. september 2016

Bursdags-tag.

Med ny utfordring i Papirlosjen er det min tur tilå inspirere litt.Tema er "bursdag" og det vet jeg at mange lager noe rundt omtrent hele året.

StarStampz og Wycinanka er sponsorer denne måneden.Til min tag har jeg bare brukt digi fra StarStampz denne gangen.Motivet heter My Sweet Rose og er fargelagt med Copics.



Jeg har brukt :
Manilla Tag
Stensil fra Prima
Modeling Paste
Heat tool
Rosa og blå spray fra LindysStampGang
Lys rosa embossingpulver fra Zink
Blomster fra Wild OrcidCrafts
Bånd 
3D puter
Copics

Jeg håper du finner litt inspirasjon i tagen min og prøver deg på utfordringen selv.

Kos deg!

Klem fra meg :)

Deltar i CopicMarkerNorge sin jubileumsutfordring-cmn-5-ar med denne tagen.



2 kommentarer:

  1. Nydelig tag i vakre farger, Belinda! kjempefin fargelegging! Takk for at du deltar i jubileumsutfordringen hos Copic Marker Norge! Lykke til i trekningen! Klem Elizabeth

    SvarSlett
  2. Denne tagen var bare nydelig!!! Fargene er avstemte og delikate. Flott fargelegging også :)
    takk for at du deltar på CMNs jubileumsutfordring, og lykke til i trekningen!!
    Klem fra Siv

    SvarSlett