Translate

torsdag 1. desember 2016

Adventskalender hos Papirlosjen

Startskuddet for ADVENTSKALENDEREN hos Papirlosjen er nå i gang. Innlegg hver dag, 10 RAKer skal presenteres og sponsoren vår, KreativeHenderDigis tilbyr premie til vinneren.

Jeg har brukt digi nr 200 julemus til mitt Lollipopkort.







Jeg er veldig glad i jordtoner og bruker det ofte.Gir bort litt blomster til jul så det blir nok  laget noen lollipopkort for min del. 

Jeg har brukt:

Mønsterark: Pion, Väntan på Tomten II,Vinterlek PD1705 og en grønn rest fra Kort&Godt
Bazzill: Coffee
Dies: Yvonne Creations(Holly Jolly Christmas) Holly Jolly Nesting Frame og Tim Holtz Alterations Holiday Greens (658759)
Copics
Martha Stewart punch
Barkehjerte
Hamp
små gullbjeller
Wink of Stella (hvit)
Papirsugerør

Håperdu finner litt inspirasjon i Lollipop-kortet mitt.
Kos deg med scrappingen!

Klem fra meg :)


Utfordringer:

CardMania: anything-goes
CopicMarkerNorge: utfordring-82-jul
CraftingFromTheHeart: challenge-138
Crafty Creations: christmas.
CreateAndInspire: challenge-57
NordsaltenHobbyklubb:utfordring-151-jul-med-din-glede.
Papirplaneten: utfordring-12-jul.




6 kommentarer:

  1. This is so cool. Loke the vintage look. Thanks for joining us at the Crafty Creations Challenges for our latest challenge. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara {Crafty Creations Challenges}

    SvarSlett
  2. What a fun image -- lvoe the vintage look too! Thanks so much for joining us this time at the Craft Your Passion Challenge, Elizabeth (DT)

    SvarSlett
  3. Et utrolig lekkert kort og så morsomt motiv!
    Takk for at du deltar hos Copic Marker Norge denne gangen - ønsker deg ei fin førjulstid!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Lovely lollipop card! ♥ og så morsomme små mus :)
    Thanks for sharing your creations with us at Creative Fingers & Welcome back!
    DT Tindaloo

    SvarSlett
  5. Koselig motiv med julemus. Fint lollipop kort. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  6. Dette var et veldig flott lollipopkort.
    Takk for at du deltok på utfordringen vår hos NSHK.
    DT-Jeanett

    SvarSlett