Translate

søndag 15. januar 2017

Stjernealbum med tutorial.

Barnemix ble utfordringen vår denne gangen kalt "Black and White" og jeg valgte å ta det bokstavelig. Motivet jeg skal inspirere dere med er fra DeliciousDoodles og heter Panda Love.


Motivet er så nydelig i seg selv at det slett ikke trenger noe fargelegging. Jeg beholdt det slik og kuttet det ut med sirkeldies. Diesen under motivet er fra Joy Crafts. 

Til albumet har jeg brukt sort og hvit bazzill og mønsterark fra BoBunny i sort,hvit og grå. Hadde bare mønsterark i størrelsen 6" x 6",så dermed ble det album i de størrelsene jeg viser i tutorialen. Du kan fint lage albumet med andre størrelser. De målene jeg bruker mest er:

7 stk av 12" x 5", score på 6"
7 stk av 10" x 5",score på 5"
7 stk av  8" x 5",score på 4"

Jeg håper du liker tutorialen min og kanskje prøver deg på et album selv?
Her er linken:




Gi meg gjerne en tilbakemelding om noe er uklart.
Kos deg meg scrappingen.

Klem DT Belinda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar