Translate

fredag 10. februar 2017

Velkommen til verden.

I dag blogger jeg for første gang for Scrapomania. Er nå offisielt et medlemt i DT-teamet der og det synes jeg er kjempegøy! Sjekk gjerne innlegget mitt der.

Jeg skal vise det samme kortet her. Har fått kose meg med dieser og stempel fra Kort&Godt, Joy Craft og mine kjære Copics.



Har brukt Copics E04-E13-E21-E00 og E0000 til hud. B0000 og B00 til bleien.


Nydelig doilie fra Joy Crafts.


Trepynt fra Kaisercraft med et lag FranTage på.


Har brukt Y04-Y00 og Y0000 til stjernene. Anbefaler å fargelegge stjernene før du stempler på øynene.

Jeg har brukt:
Bazzill: Vanilla og Admiral.
Stempel: Kort&Godt nr 356
Diverse blomster
Sløyfebånd

Da håper jeg du fant litt inspirasjon i kortet mitt.

Klem fra meg :)

Utfordringer:

Crafting from the Heart: challenge-145.
Crafty Creations Challenges: anything-goes.
Create and Inspire: challenge-59.
Hjerteboden: februar-utfordring.
Kort o Mania : utfordring-169
Papirplaneten: utfordring-14.




4 kommentarer:

  1. For et nydelig kort tilenny verdensborger,
    tusen takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Kjempe søtt kort! Takk for du deltek hos Kort O Mania! DT-Gina

    SvarSlett
  3. Nydelige kort, trepynten blei skikkelig flott med litt frantage på! Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring Kjærlighet. DT Monica

    SvarSlett
  4. What a gorgeous card! Beautiful colouring, lovely die cut coordinated pieces such as the dummy etc, and lovely detailing. Great it carries on inside. Thanks for joining us over at create and inspire challenge #59. Good luck and do enter again from 10th. Michelle DT.

    SvarSlett