Translate

onsdag 5. april 2017

Barnslig LO.

Til den nye utfordringen hos Papirlosjen skal en bruke minst ett bilde. Premie denne gangen er fra Japan Photo, et gavekort til bruk hos de. Det vet jeg vil være en flott premie for mange av oss scrappere!
 I tillegg har vi i DT-teamet brukt digier fra KreativeHenderDigis. Jeg brukte digi 144 Barnslig. En herlig og treffende tekst som passer perfekt til utrolig mange av mine bilder. Det ble en LO denne gangen.


Min sønn,nevø og niese i herlig latterkrampe :)





Som base har jeg brukt et mønsterark fra JoyCrafts. Under bildet har jeg tatt et lite dykk i restekassen og satt sammen papirer som passer. For å få digiteksten leselig måtte bildet mitt forstørres litt. Jeg likte veldig godt at teksten ble lagt inn i bildet. Denne LOen er enkelt pyntet med barkestjerner og teksten "Smil". Opprinnelig stod det "Smile", men jeg knakk av "e" og embosset med FranTage embossingpulver.

Nå håper jeg du er inspirert til å lage ditt eget bidrag til utfordringen vår.


Klem fra meg :)

Utfordringer:

Crafting from the Heart: challenge-153.
Crafty Creations : anything-goes.


2 kommentarer:

  1. Great project thanks for joining us at Crafting from the Heart good luck

    SvarSlett
  2. Great Layout..love the details.. This happy Pic made me smile tooo :)..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti

    SvarSlett