Translate

torsdag 20. april 2017

Luftig PL-side.

I dag er det jeg som skal inspirere til Papirlosjen sin utfordring hvor vi skal bruke minst ett bilde.Premien er fra Japan Photo. Bilde kan være så mangt,men jeg har valgt å bruke foto fra min første tur til Klovetinden. Du kan lese mer om turen her.
Jeg har brukt bazzill,rester av mønsterark,washitape,stempel og litt dies.Pynten er fra Marianne Design. Fotoapparatet og filmstripen med hjerter er dies fra Joy Crafts,kuttet ut i foam. Dragen er fra Spellbinders og murstein fra Tim Holtz.Digistempelet er fra KreativeHenderDigis. Stempelet jeg har brukt på et bilde er fra TechniqueTuesday.


Både digistempelet og mursteinen passer perfekt til min side da dette var min første skikkelige langtur og jeg hadde fokus på å nå målet,uansett hvor lang tid det skulle ta.Bygge stein-på-stein :)



Å stå på toppen 949moh og se utover er rett og slett magisk :)


Jeg kunne nok fylt et helt album med bilder bare fra denne turen :) Hadde tenkt å lage en LO til denne siden,men kom ikke lengre denne gangen. Kanskje neste gang?

Kos deg med scrappingen og kanskje en tur?

Klem fra meg :)

Utfordringer:


ProjectLifeNorge: hipp-hurra-3-ar-i-dag. (Jeg har latt meg inspirere av Gunilla sitt mobildeksel og lakrispiper) Gratulerer med 3års dagen!
Scrap from your Heart: utfordring-8-varfargerpaske.





3 kommentarer:

  1. Snygg tolkning av Gunillas inspirationsbild! Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-MariT

    SvarSlett
  2. Så fint du tolkat min mood board, en tuff och stilfull sida har du fått ihop! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett
  3. Flott!
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett