Translate

fredag 5. mai 2017

Blomsterutfordring hos Papirlosjen.

I dag starter en ny utfordring hos Papirlosjen og denne gangen heter den rett og slett "blomster". Som vanlig er det rom for tolkninger så her kan det bli mye spennende. Premien denne gangen er fra Lacy Sunshine og det er et nydelig digistempel derfra jeg har lekt meg med her.



Jeg har som vanlig fargelagt med Copics og for en gangs skyld har jeg skrevet opp fargene.
Hud: E0000-E00-E04-E13-E21. R20 på nesen og i kinn.
Hår,kjole,strømper og sko: YG99-YG97-YG95-YG93-YG91.
N6-N4-N2-N0
Stor blomst: W4-Y38-Y35-Y32
Y28-YR04-YR09
Blad og stilk: YG67-YG65-YG63
Dråper: B0000-B00
Liten blomst: R89-R85-R81




På dette kortet har jeg tatt fra restekasser både til basen og blomster. Mønsterarket er fra Pion.Diesen rundt motivet er en eldre type fra Spellbinders. Litt blonde og bling.

Kos deg med scrappingen og sleng inn et bidrag eller tre?

Klem fra meg :)

Utfordringer: 
Aurora Wings: challenge-49-frame-it.
Crafty Creations Challenges: anything-goes.
Create and Inspire: challenge-61.


3 kommentarer:

  1. This is such an awesome image! I love how you colored it and your flowers are the perfect compliment! Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges.
    -Miranda DT
    TheCraftyCritter.com

    SvarSlett
  2. Beautiful coloring and lovely framing of the sweet image, Belinda! Fabulous floral spray, as well. Love the colors you chose. Thanks so much for joining our "Frame It" challenge at Aurora Wings. xxD

    SvarSlett
  3. How sweet is she!!! I love the oranges you have used here!! Beautiful job!!
    So sorry for being sooooooooo late with my commenting but Thanks so much for playing along with us at Aurora Wings Challenge blog!!

    SvarSlett