Translate

lørdag 20. mai 2017

Drømmefanger.

Av og til har en idè satt seg så fast i hodet mitt at jeg bare MÅ prøve det ut. I påvente av scrappetreff med Scrapomania hvor en kjempespennende kursholder kommer så måtte jeg bare prøve litt på egenhånd. Har laget en drømmefanger i lyse toner. Dette var kjempegøy og vil garantert bli laget flere ganger. Den vi skal prøve oss på treffet er i en mye røffere stil og jeg gleder meg om mulig enda mer nå.





Mer eller mindre alt jeg har brukt har jeg funnet hos Scrapomania. Noe er nok fra litt tid tilbake så spør de så skaffer de nok det du trenger. Og kunne du tenke deg scrappetreff eller bare kurs så les mer om drømmefanger-kurset og de andre her i treffgruppen på FB og ta kontakt med Scrapomania snarest. Dette blir gøy!

Håper du likte drømmefangeren min. Ingen vonde drømmer her lengre :)

Klem fra meg :)

UUtfordringer:

Crafting from the Heart: challenge-159.
Crafty Creations: anything-goes.
Crafty Girls Creations: challenge-36.
Create and Inspire: challenge-62.
Papirplaneten: mai-utfordring. (har brukt naturhvit og blått)


2 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous project! Thank you so much for joining us at Create and Inspire Challenges this month.
    Maria (DT) scrapsdamaryv.blogspot.pt

    SvarSlett
  2. Nydelig drømmefanger! Drøm søtt ♥ Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring. Masse lykke til!
    DT Hilde aka. Tindaloo
    PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy som ender i dag :)

    SvarSlett