Translate

søndag 13. mai 2018

Baby/barn hos Papirlosjen i mai.

Tiden har løpt fra meg denne gangen så her kommer et samleinnlegg om mine bidrag til mai-utfordringen "Baby/Barn" hos Papirlosjen. Sponsor denne måneden er Kort&Godt.

Først laget jeg en LO av min unge,lovende. Her var han omtrent 1 år gammel.

Alle mønsterark,glitterark og vimpeldies er fra sponsoren. Alfabetet er jeg usikker på hvor er fra,muligens X-cut. Har malt over den grønne glitterfoamen med gesso og vann for å dempe fargeintensiteten noe.

I dag har jeg laget en PLside med førskolebilder av min unge,lovende som er 5 år her. Utenom alfabetdiesen og talldiesen er alt brukt fra sponsoren. Skal sies at jeg har klippet til diecut fra diesen "Lykkelig" til å bli "Lykke" da jeg likte det bedre her.


Utfordringen vår kan tolkes på flere måter. Dette ble min måte å tolke det på. Hvordan er din?

Ha en flott søndag videre!

Klem fra meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar