Translate

tirsdag 15. mai 2018

Utfordring fra venninne.

Vi er tre gode scrappevenninner som liker å utfordre hverandre. Det begynte med små ting,men de siste utfordringene vi har gitt hverandre har vært av litt større karakter. Ingen tidsfrist har vært viktig for oss, men klart en kan sette både tid og dato på en slik utfordring om en vil prøve selv.

Den første utfordringen vi presenterer er rett og slett en sko. Kunne gjøre hva vi ville med den,men den skulle endres. Slik så min sko ut:




Lekker sko i utgangspunktet,så jeg måtte tenke endel på hvordan jeg skulle endre denne tilstrekkelig. Jeg endte opp med dette resultatet:






Valget mitt falt på å bygge om skoen til en platåsko med kilehæl. Da hadde jeg litt mer plass til å dekorere. Jeg var heldig og fikk litt sånn svamp med trekk som de bruker i smykke-esker av en gullsmedforretning. Ville prøve å lage plass til ringer langs fotsålen. Remsen ble klippet til og limt på.
Så var det egentlig bare å feste tre-pyntblonder og perlebånd med modeling-paste. Når den var tørket var det å gå løs med akrylmaling  fra Prima. Litt voks ble strøket over med fingeren før jeg festet mye bling på skoen.

Dette var et morsomt prosjekt og jeg er absolutt fornøyd med resultatet. Om kort tid får du se neste resultat av våre utfordringer til hverandre.

Vil du se de to andre sine sko?
Elisabeth: http://www.projectlife.no/2018/05/gammel-sko.html
Synnøve: https://synnesscrapping.blogspot.no/?m=1

Klem fra meg. 

Utfordringer:
Crafting from the Heart:challenge-206.html
Create and Inspire: challenge-74.
Not Just Cards Challenges: may-challenge-anything-goes.



2 kommentarer:

  1. Wow beautiful original creations!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge. Sorry for the late comment.
    Ileanaxx

    SvarSlett
  2. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Not Just Cards. Hope to see you again next time.

    SvarSlett